loading...
کرد موزیک | پی سی موزیک
admin بازدید : 112 سه شنبه 24 مرداد 1396 نظرات (0)

دانلود بهترين آهنگ ها ، آهنگ ها و جديدترين موزيک ويدئو ها از رسانه پی سی موزیک  با لينک مستقيم و بهترين کيفيت لطفا در صورت مشاهده مشکل در لينک دانلود از طريق فرم نظرات به ما گزارش کنيد. جهت ارسال آهنگ هاي خود از طريق قسمت انتشار آهنگ اقدام به ارسال براي سايت پی سی موزیک  کنيد.

 

منو تو با همو خوش بخاطرم میجنگی با غمو فحش
لبخندت آهمو کشت میده مهربونیات آدمو رشد
منو تو ماهی و تُنگ بی تو دنیام پُره سیاهی و گُنگ
تو هنوز داری کُپُن بیا که تاریک و بن بسته دل کاری بکن
بیا یه کاری بکن..
منم با نداریم همه غماتو میخرم
بحثی اصن نداریم ما دوتا کنار هم
همیشه برقراریم ما دوتا برای هم
نمیشه رگ نذاریم
منم با نداریم همه غماتو میخرم
بحثی اصن نداریم ما دوتا کنار هم
همیشه برقراریم ما دوتا برای هم
نمیشه رگ نذاریم
دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام منم با نداریم
محبوب من
عشق محجوب من
انقده خوبی که هر کاری کنی جفت چشام مجذوبتن
ممنونتم
مرسی ممنونتم
انقده وصلی تو با من انگار همخونتم جونتم
با همه سختیا تو تا ته موندی
به منه سر به هوا عشقو فهموندی
بد قلقی کردم تو به من خندیدی
تو اوج تاریکی ماهو تو من دیدی
منم با نداریم همه غماتو میخرم
بحثی اصن نداریم ما دوتا کنار هم
همیشه برقراریم ما دوتا برای هم
نمیشه رگ نذاریم
منم با نداریم همه غماتو میخرم
بحثی اصن نداریم ما دوتا کنار هم
همیشه برقراریم ما دوتا برای هم
نمیشه رگ نذاریم


دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۳۲۰ MP3

Amir Tataloo – Manam Ba Nadarim

دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۱۲۸ MP3

Amir Tataloo – Manam Ba Nadarim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 800
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 373
  • بازدید امروز : 213
  • باردید دیروز : 573
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,558
  • بازدید ماه : 1,558
  • بازدید سال : 55,221
  • بازدید کلی : 494,050