loading...
کرد موزیک | پی سی موزیک
admin بازدید : 102 چهارشنبه 25 مرداد 1396 نظرات (0)

دانلود بهترين آهنگ ها ، آهنگ ها و جديدترين موزيک ويدئو ها از رسانهپی سی موزیک با لينک مستقيم و بهترين کيفيت لطفا در صورت مشاهده مشکل در لينک دانلود از طريق فرم نظرات به ما گزارش کنيد. جهت ارسال آهنگ هاي خود از طريق قسمت انتشار آهنگ اقدام به ارسال براي سايت موزيک وان کنيد.

این همه حس قشنگو واسه تو فقط میخوام اونقد عاشقت شدم که خودتو ازت میخوام
من فقط تورو میخوامو غیر تو هیچی دیگه چشمای من داره اینو بی هوا بهت میگه
من فدای اون نگاهت اگه قابل بدونی فدای اون شکل ماهت اگه قابل بدونی
جونمو برات میذارم اگه قبل بدونی تو میشی دار و ندارم اگه قابل بدونی
نفسام پیشکش چشمات اون نگاه مهربون تو فقط بهم نگاه کن تو فق باهام بمون
تو فقط بگو چی میخوای من واست همون میشم من فقط با تو میمونم با تو مهربون میشم
من فدای اون نگاهت اگه قابل بدونی فدای اون شکل ماهت اگه قابل بدونی
جونمو برات میذارم اگه قبل بدونی تو میشی دار و ندارم اگه قابل بدونی
من فدای اون نگاهت اگه قابل بدونی فدای اون شکل ماهت اگه قابل بدونی
جونمو برات میذارم اگه قبل بدونی تو میشی دار و ندارم اگه قابل بدونی

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.80 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید میثم رجب پور بنام قابل بدونی

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید میثم رجب پور بنام قابل بدونی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 800
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 483
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,225
  • بازدید ماه : 11,354
  • بازدید سال : 53,574
  • بازدید کلی : 492,403