loading...
کرد موزیک | پی سی موزیک
admin بازدید : 158 یکشنبه 28 مرداد 1397 نظرات (0)

دانلود اهنگ ردپا از کویتی پور

 

 

دانلود

 

 

 

 

 

 متن مداحی

 


دل من ای دل تنها چه صبورانه شکستی
سر راهه غم فردا چه غریبانه نشستی
سر راهه غم فردا ، چه غریبانه نشستی
من به دنبال تو بودم رده پاهات و ندیدم
نفسم بریده اینجا خودم اما نبریدم
مثل رویای درخت هاست ، هرچه سجاده نشین
شاخه هاش تو فکر خورشید ، اما ریشش تو زمینه
شاخه هاش تو فکر خورشید ، اما ریشش تو زمینه
دل من ای دل تنها، چه صبورانه شکستی
سر راهه غم فردا ، چه غریبانه نشستی
سر راهه غم فردا ، چه غریبانه نشستی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 800
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 442
  • بازدید ماه : 442
  • بازدید سال : 54,105
  • بازدید کلی : 492,934