loading...
کرد موزیک | پی سی موزیک
admin بازدید : 100 چهارشنبه 25 مرداد 1396 نظرات (0)

دانلود بهترين آهنگ ها ، آهنگ ها و جديدترين موزيک ويدئو ها از رسانه پی سی موزیک با لينک مستقيم و بهترين کيفيت لطفا در صورت مشاهده مشکل در لينک دانلود از طريق فرم نظرات به ما گزارش کنيد. جهت ارسال آهنگ هاي خود از طريق قسمت انتشار آهنگ اقدام به ارسال براي سايت پی سی موزیک کنيد.

 

 

دنیای من چیزی به جز احساس تنهایی نبود

باور کنی اغراق نیست بی تو جهان جایی نبود

احساس خوشبختی واسم یه حس گنگ و مبهمه

دیگه واسه تنهاییام یک شهر آدم هم کمه

بی تو سفر کردم ولی دیوونگی هام کم نشد

مرد تو توی زندگی حوای من آدم نشد

بی تو سفر کردم ولی دیوونگی هام کم نشد

مرد تو توی زندگی حوای من آدم نشد

هر شب تورو اونطور که میخوام تصور میکنم

این رنج تنها بودنه با فکر تو پر میکنم

هرشب تو رویاهای من آرامش مرهم میشه

قدری از این دردای من با دستای تو کم میشه

بی تو سفر کردم ولی دیوونگی هام کم نشد

مرد تو توی زندگی هوای من آدم نشد

بی تو سفر کردم ولی دیوونگی هام کم نشد

مرد تو توی زندگی هوای من آدم نشد

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 800
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 224
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 581
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,979
  • بازدید ماه : 4,707
  • بازدید سال : 38,062
  • بازدید کلی : 476,891